Thursday, September 24, 2009

အစိမ္းေရာင္ေကာင္းကင္

အကူအညီ ပိုေနလွ်င္ ေတာင္းပါ၊၊လိုအပ္မည္ဆုိလွ်င္ ယခုမက္ေနေသာ အိပ္မက္ အေၾကာင္းကိုေျပာရန္ တေရးႏိုးေပးပါမည္ ၊၊ မတန္မေတာ္ေသာ လမ္းကို ၿဖဲကားေလွ်ာက္ေနေသာ သူမ်ားႏွင့္ ေရာထိုင္ေနေသာ ေခ်ာ္လဲသူမ်ားကို လက္ခုပ္တီးရန္ လက္မအားပါ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ အသားညိဳပါသည္၊၊မ်က္ႏွာရံႈ႕ခ်င္ေသာ သူမ်ားအား မဲ့ျပမည္ မဟုတ္ပါ၊၊အသားလွေစရန္ မလိုအပ္ေသာ ထီးမ်ားေဆာင္းမျပတတ္ ပါ၊၊ထိုသို႕ျဖင့္... တစ္ေဆာင္းလံုး ထီးမ်ား ပိတ္ထားဦးမည္ ျဖစ္သည္ ၊၊
အစိမ္းေရာင္ ေကာင္းကင္ေလး အားေမွ်ာ္ၾကည့္ ဖူးခဲ့သည္၊၊စီရရီ လြဲေခ်ာ္မႈမ်ားက မုိးႀကီးေမွာင္ ခ်ပစ္ခဲ့ပါသည္၊၊ ေသာ့ေလးကိုင္ ကာ တံခါးေပ်ာက္ေနေသာသူမွာ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္သည္၊၊မီးမွိတ္ထားခဲ့ေသာေၾကာင့္ အခန္းေလးကိုသာ ေငးခြင့္ရွိေတာ့သည္၊၊မလိုအပ္ေသာ အရာမ်ားအတြက္ ႏွလံုးသားအား ကန္းပစ္ခ်င္ပါသည္၊၊မျမင္လုိေသာအရာမ်ားအတြက္ မ်က္စိမွိတ္ကာ ေမွ်ာ္လင့္လုိေသာ အရာမ်ားကို စမ္း တမွန္းမွန္း ရွာေနခဲ့ရသည္၊၊ မၾကားလုိေသာ အရာမ်ားကို ျငင္းဆန္ပစ္ရန္ နားမ်ားကို မွိတ္ထားခ်င္ခဲ့၏၊၊နားမ်ားကို ပိတ္ထားရန္ လက္မအား ေတာ့ပါ ၊၊အသံမ်ားကို မုန္းပါသည္၊၊ ထုိ႕ေၾကာင့္...ပါးစပ္မ်ားကို မုန္းတတ္လာပါသည္၊၊မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ထားၿပီး ေဝးခဲ့ရျခင္း အတြက္ကို လည္ျပန္လွည့္ကာ လြမ္းေနရန္ ကၽြန္ေတာ္ ရွက္မည္ မဟုတ္ပါ ၊၊
ကိုယ့္ကို မိုးထားလိုသျဖင့္ရြာခ်ျခင္းမ်ိဳးကို မႏွစ္သက္သျဖင့္ မုိးရြာျခင္းကို မႀကိဳက္ပါ၊၊မုိးတိမ္မ်ားရာ မိုးရြာေသာေခတ္တြင္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ေႏြကိုသာ ရြာလုိပါသည္၊၊အလိုပါသည္ဆုိလွ်င္ပင္ အလိုတူပါမွ လက္ခံမည္ ျဖစ္သည္၊၊ပါးစပ္မပါေသာ ၿမိဳ႕တြင္ မေနခ်င္သျဖင့္ ရြာျပန္လိုလွ်င္ ပါးစပ္ပါမွသာ ရြာေရာက္မည္ဟု ၾကားဘူးပါသည္၊၊စကားသာရွိၿပီး ပါးစပ္မရွိေသာမ်က္ႏွာမ်ား ၿပံဳးၾကမည္ထင္သည္၊၊ပင္လယ္ကို လိုခ်င္သျဖင့္ ျမစ္ကိုလႊင့္ပစ္ေသာလက္မ်ားႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ႏႈတ္မဆက္ပါႏွင့္၊၊လူပိုင္သူပိုင္မ်ားေသာ ယခုလမ္းတြင္ပင္ အမ်ားႀကီး ေလွ်ာက္မည္ျဖစ္ သည္၊၊ဆဲဆုိျခင္းကို လက္မခံလုိပါ၊၊အစြယ္မရွိပဲ ကိုက္တတ္ေသာ သတၱဝါထဲတြင္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဝင္ပါထားပါသည္၊၊အစိမ္းေရာင္တံခါး ေလးအား ေငးလုိပါသည္၊၊အဆိပ္ဖ်န္းထားေသာ ေလေငြ႕ရိုင္းမ်ားႏွင့္ အခန္းေလးအား ဝူးဝူးဝါးဝါး မႈတ္ၿငိမ္းမပစ္ပါႏွင့္၊၊ ကၽြန္ေတာ္သည္ပန္းပြင့္ ကို နမ္းရျခင္းထက္ သစ္ရြက္ကိုသာ နမ္းခြင့္ရလုိသူ ျဖစ္သည္ ၊၊
သို႕ေသာ္.....

ကၽြန္ေတာ္ အစိမ္းေရာင္မေလးကို ခ်စ္သည္ ၊၊
သို႕ရာတြင္ . . .
ကၽြန္ေတာ္ အစိမ္းေရာင္မေလးကို ခ်စ္သည္ ၊၊
အဘယ့္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္ . . . .
ကၽြန္ေတာ္ အစိမ္းေရာင္မေလးကို ခ်စ္သည္ ၊၊
ထုိ႕ေၾကာင့္ . . . .
ကၽြန္ေတာ္ အစိမ္းေရာင္မေလးကို ခ်စ္သည္ ၊၊
မည္သို႕ပင္ဆုိေစကာမူ . . . .
ကၽြန္ေတာ္ အစိမ္းေရာင္မေလးကို ခ်စ္သည္ ၊၊
ထိုသုိ႕ျဖင့္ . . . .
ကၽြန္ေတာ္ အစိမ္းေရာင္မေလး ကို ခ်စ္ ေန ဦး မည္ ျဖစ္ သည္ ၊

 

No comments: