Saturday, September 12, 2009

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ေကာင္းကင္ ၊ အေမ့ကို တိမ္ဖံုးထားခဲ့တယ္

(၁)

အေမ. . . .

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ခ်စ္တဲ့ အေမ . . . ၊၊

 

(၂)

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ညီအစ္ကို

ဆူးေတြ ထမ္းေနရတယ္ အေမ. . . 

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ေခ်ာင္က်ေနတဲ့ၿမိဳ႕ေလးကို

ေရာက္ေနၾကတယ္. . . ၊၊

ၿမိဳ႕သူၿမိဳ႕သားေတြကေတာ့

ေခ်ာင္ပိတ္ေနတဲ့ၿမိဳ႕လို႕ ေခၚၾကတယ္၊၊

စာေစာင္ေတြ ၊ ဂ်ာနယ္ေတြ ေပါတယ္

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ သူတုိ႕ဘာသာကို

လံုးဝ နားမလည္ဘူး...အေမ

ပံုေတြ ေလွ်ာက္ၾကည့္ရံု အျပင္းေျဖေနရတယ္၊၊

သတင္းစာေပါတယ္

ဒါေပမယ့္.. အေမ့သားေတြ ပီပီ

နားမလည္တဲ့ သတင္းစာေတြကို

ေခါင္းၿငိတ္ၿပီး မဖတ္ၾကဘူး ...၊၊

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕မွာ သတင္းမရွိဘူး

အေမ. . . . 

ေနေကာင္းလား . . . . အေမ ၊၊

 

(၂)

တိမ္ေတြသာ အသိုက္ေျပာင္းသြားတယ္

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ေျမေလးေပၚမွာ

မုိးေတြ ရြာေနတုန္း. . . 

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ေတြ မုိးမိေနတုန္းပဲ....အေမ

အေမ ေျပာခဲ့ဘူးတယ္

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ညီအစ္ကိုက

အေမ့ရဲ႕ အလင္းေတာင္ပံႏွစ္ဘက္ပါပဲလုိ႕. . . . 

အခု ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ မရွိေတာ့

အေမ ဘယ္မွ မသြားႏိုင္ ၊ မလာႏိုင္ ျဖစ္ေနရွာေရာ့မယ္၊၊

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕လည္း အေမမရွိပဲ

မေနတတ္ေသးဘူး၊၊

တစ္ေန႕ေတာ့ အေမ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ေရွ႕ကို

ေရာက္လာရမွာပါ ၊၊

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ႀကိဳးစားေနပါတယ္

အေမ. . . . 

အေမ. . . က်န္းမာေနပါေစ ၊၊

 

(၄)

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ၿမိဳ႕ေလးမွာ

အနီေရာင္ေျမေတြ ေပါတယ္ အေမ. . . ၊၊

ကၽြန္ေတာ္ ေျမနီလမ္းေတြကို မုန္းတတ္တာ

အေမ သိတယ္ မဟုတ္လား

အခုေတာ့ . . . 

ကၽြန္ေတာ္မျမင္ခ်င္တဲ့ အနီတလႊမ္းလႊမ္းေျမကို

ျမင္ ျမင္ ေနရတယ္၊၊

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ေရွ႕မွာ အေမ မရွိေသးေတာ့

မလံုၿခံဳဘူး အေမ . . ၊၊

ၿပီးေတာ့. . . . 

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ အခန္းေလးကိုလည္း

အေမွာင္ေတြခ်ထားရတယ္...၊၊

ညေတြ ညေတြမွာ

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕တေတြ လျပည့္စက္ဝန္းအေၾကာင္း

တေျပာေျပာနဲ႕ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ တိတ္တိတ္ေလး

အေမွာင္ခ်ထားၿပီး လံုၿခံဳေနရတယ္ ၊၊

ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ထဲကလုိဆုိ

*ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အေမွာင္ခ်ထားရတာေလာက္

ခါးတာ မရွိဘူး* အေမ. . .၊၊

အေမ. . . . 

အေမ့အိမ္ေလး....မီးလင္းရဲ႕လား အေမ ၊၊

 

(၅)

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ေတြ ဂစ္တာမတီးတတ္ၾကေပမယ့္

သီခ်င္းေတြေတာ့ ဆုိတတ္ၾကပါတယ္. . .

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ေတြ ေသသည္အထိ ဆုိသြားမွာလည္း

အေမ့အေၾကာင္းပါတဲ့ သီခ်င္းေတြပါပဲ ၊၊

အေမ့ကို ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ျမင္ကြင္းမွာ

မျမင္ရတာ ၾကာေတာ့. . . 

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ အေမ့ကို လြမ္းတယ္ ၊၊

အေမ့ကို ခ်စ္တဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္လူေတြ

အေမ့ကို လာေတြ႕ၾကရဲ႕လား

ေစာင့္ေရွာက္ၾကလား အေမ. . . 

ကၽြန္ေတာ္ အခုေရာက္ေနတဲ့ႏိုင္ငံေလးက

ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုးကေတာ့

အေမ့ကို ေတြ႕ခ်င္ေနၾကတယ္၊၊

အေမက နာမည္ၾကားရံုနဲ႕

လူေတြခ်စ္တတ္ၾကတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ခ်စ္တဲ့အေမ . . . 

အေဖ မရွိကတည္းက ကၽြန္ေတာ္တုိ႕အတြက္ သက္သက္

ရွင္သန္ေနတဲ့ေက်းဇူးေတာ္ရွင္. . . . 

အေမ. . . 

အထီးက်န္ေနလား . . . အေမ ၊၊

 

(၆)

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ကို ကံႀကမၼာက 

မ်က္ႏွာမလုိက္ဘူး.....အေမ

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ စုထားတဲ့ေရႊေတြကို

အတူတူေနေနရတဲ့ လူေတြက

ခိုးသြားၾကတယ္...

စကားပံုထဲက အတုိင္း

*အတိတ္ေမ့သလို ၊ ေရႊေပ်ာက္သလုိ *

 သူတို႕ရဲ႕ အတိတ္ေမ့သလိုလုိ မ်က္ႏွာေတြၾကားမွာ

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ေရႊေပ်ာက္ခဲ့ရတယ္ ၊၊

ကၽြန္ေတာ္ေလ အဲဒီ အတိတ္ေမ့သလိုလုိ မ်က္ႏွာေတြကုိ

အရမ္းမုန္းမိတယ္ ..... အေမ ၊၊

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ေတြက

အေမ့သားေတြ ပီပီ ၊ အေမ့ရဲ႕ ဆိုဆံုးမမႈေၾကာင့္

ရန္ပြဲေတြကိုလည္း မုန္းခဲ့ပါတယ္ အေမ . . ၊၊

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ေတြ 

ႏွစ္ဆ အငတ္ခံ ၊ ႏွစ္ဆ အဆင္းရဲ ခံ

ႀကိဳးစားၾကပါ့မယ္

အေမ . . . 

ေစာင့္ေနပါဦး. . .  အေမ ၊၊

 

(၇)

အေမ့ အရိပ္ေလးမရွိေတာ့. . . 

ေနပူတေထာင္းေထာင္းေအာက္မွာ

လမ္းေတြေလွ်ာက္ေနရတယ္ . . 

သြားခ်င္တဲ့လမ္းမသြားရ

မသြားခ်င္တဲ့လမ္းမွာသြားေနရ...

ကၽြန္ေတာ္တို႔....

ကိုယ့္ေျခေထာက္ေတြ

ကိုယ္ျပန္မုန္းေနမိတယ္... အေမ

အေဖ ေဆာက္ေပးခဲ့ေပမယ့္

အခု... အေမေနခြင့္မရေသးတဲ့

ကၽြန္ေတာ္တို႔အိမ္ေလးကို

လြမ္းတယ္....

ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ အေမ ေ၀း......

အေမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေ၀း....

ဘ၀က ၾကမ္းေနလိုက္ပံုမ်ား

ကၽြန္ေတာ္တို႔ေကာင္းကင္

အေမ့ကို တိမ္ဖံုးထားခဲ့တယ္။

 

(၈)

အေမ.....

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမင္ခြင့္ရဖုိ႔

လင္းလက္ေနပါဦး.... အေမ...

 

+ဇာတိ+

No comments: