Sunday, November 1, 2009

ကဗ်ာဆရာ ေျပာတဲ့ ပံုျပင္

တစ္ခါတုန္းက

ငွက္မေလးတစ္ေကာင္ဟာ သူ႔ကုိယ္သူ

ေသာၾကာၾကယ္ပါလုိ႔ ေျပာၿပီး

ကၽြန္ေတာ့္ဆီ

လာ "နား" တယ္ ၊၊

 

·         ပန္းသီး တစ္လံုးေၾကြက်လာမႈေၾကာင့္ ကမာၻေျမဆြဲအားႏွင့္အတူ ဧဒင္ဆြဲအားကိုပါ ေဖာ္ထုတ္ႏိုင္ခဲ့သူမွာ အာဒံသာ ျဖစ္သည္ ဟု ကၽြန္ေတာ္က ေျပာေတာ့ သူမ က အသံဖြဖြေလးႏွင့္ ရယ္သည္ ၊၊

·         ငါ့ ရဲ႕ လ မင္း … သီခ်င္း

·         ဘာနဲ႔မွ မႏိႈင္းပဲ သူမကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သည္ ၊၊

·         ကၽြန္ေတာ္က သူမ ခ်စ္တဲ့ ဝက္ဝံေလးတစ္ေကာင္ ျဖစ္ခဲ့

·         လက္ေဗြရာခ်င္း မွားသြားေလာက္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လက္ေတြခိုင္ၿမဲေနခဲ့

·         အထိမ္းအမွတ္ေန႔ ၊ သူမ ပါးျပင္ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ အသက္ရႈလမ္းေၾကာင္း

·         ႏွစ္နာရီစာ ကမာၻေလးအတြက္ စၾကာဝဠာတစ္ခုစာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လြမ္းခဲ့ၾက

·         စာရြက္ေလးေတြေပၚမွာ သူမေျပာထားတဲ့ စကားေတြအမ်ားႀကီးရွိသည္ ၊၊

·         နတ္သမီးေခၚတဲ့ ဂါထာ ( 09-503××××)

·         ပင္လယ္ကို တစ္ေယာက္တစ္ဝက္ေငးမယ္ဆုိတဲ့ ကတိစကား

·         ေစတန္ဝင္စားတဲ့ ေလယာဥ္ပ်ံအေၾကာင္း

·         အံစာတံုးေလးေတြရဲ႕ ေရြ႕လ်ားမႈမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အေရျပားေလးေတြ သာယာဖြယ္နာက်င္မႈျဖစ္ခဲ့ၾက

·         အစိမ္းေရာင္အက်ၤီေလးႏွစ္ထည္ရဲ႕ မေျပာေကာင္းမဆုိေကာင္း ကြဲကြာမႈ

·         ပင္လယ္ကို အတုိင္းအတာနဲ႔ မတုိင္းတာခဲ့ရင္ ပင္လယ္ဟာ အၿမဲတမ္းျပာလဲ့ေနမွာေပါ့

·         ဒီဂရီအမ်ားႀကီးတိမ္းေစာင္းသြားပံု

·         ႏွလံုးသားထဲ ထုိးအစိုက္ခံခဲ့ရတဲ့ ေပတံ

·         ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူမ လမ္းေပၚက ေကာက္ရတဲ့ လမ္းျဖစ္ၿပီး .. လမ္းေပၚမွာပဲ ပစ္အခ်ခံခဲ့ရ

·         ဒုကၡေရာက္ေနတဲ့ ဒုကၡမီးအိမ္

·         စုထားတဲ့ ေတာင္းပန္စကားေတြ ဆြဲစုတ္ခံရတဲ့ေန႔မ်ား

·         " ေန ရစ္ ေတာ့ ကြယ္ ၊ သြား ေတာ့ မယ္ "  သီခ်င္း

·         ႏွလံုးသားထဲ ထုိးအစိုက္ခံခဲ့ရတဲ့ ေပတံ                                                                                                  ႏွလံုးသားထဲ ထုိးအစိုက္ခံခဲ့ရတဲ့ ေပတံ                                                                                                  ႏွလံုးသားထဲ ထုိးအစိုက္ခံခဲ့ရတဲ့ ေပတံ                                                                                                                                                 ႏွလံုးသားထဲ ထုိးအစိုက္ခံခဲ့ရတဲ့ ေပတံ

·         ဒုကၡအထူႀကီး နဲ႔ ရူး …..

·         ေျမပံုေပၚက ပုစြန္ေတာင္ၿမိဳ႕ေလးကုိၾကည့္ၿပီး                                                                                          ဆတ္ဆတ္ခါေအာင္ လြမ္း ခဲ့ တယ္ ၊၊

 

(ကၽြန္ေတာ္သူမ)

ကၽြန္ေတာ္--သူမ

ကၽြန္ေတာ္---သူမ

ကၽြန္ေတာ္-----သူမ

ကၽြန္ေတာ္---------သူမ

ကၽြန္ေတာ္--------------------သူမ

ကၽြန္ေတာ္-----------------------------သူမ

ကၽြန္ေတာ္-------------------------------------သူမ

ကၽြန္ေတာ္------------------------------------------------သူမ

ကၽြန္ေတာ္------------------------------------------------------------သူမ

ကၽြန္ေတာ္--------------------------------------------------------------------သူမ

ကၽြန္ေတာ္------------------------------------------------------------------------------သူမ

ကၽြန္ေတာ္-------------------------------------------------------------------------------------သူမ

 

တစ္ခါတုန္းက

ငွက္မေလးတစ္ေကာင္ဟာ

သူ႔ကိုယ္သူ

ဓူဝံၾကယ္ ပါလုိ႔ ေျပာၿပီး

ကၽြန္ေတာ့္ဆီက ပ်ံသြားတယ္ ၊၊           ၊၊

 

2 comments:

Unknown said...

က်ေနာ္႕မွာလည္း ေပတံအက်ိဳးတေခ်ာင္း ရွိခဲ႕ဘူးပါတယ္။ ငွက္ကေလးကလည္း ၾကည္႕ေလလွေလ ရင္နင္႕ေလပါဘဲဗ်ာ။

Anonymous said...

9602?